بازار پخش آبگرمکن خورشیدی ترموسيفونی

آبگرمکن خورشیدی ترموسيفونی یکی از آبگرمکن های بسیار پیشرفته با تجهیزات خاصی می باشد که از نور و گرمای مستقیم خورشید برای گرم کردن آب استفاده می کند. این نوع آبگرمکن خورشیدی کم مصرف به دلیل اینکه استفاده کاملا محدودی از منابع طبیعی دارد و سازگاری بسیاری با محیط زیست دارد، از محبوبیت و طرفداران بسیاری برخوردار گشته و به همین دلیل فروش آن در بازارها و مراکز پخش و خرید آبگرمکن خورشیدی خانگی و صنعتی نیز بسیار افزایش و پر طرفدار است.

بازار پخش آبگرمکن خورشیدی ترموسيفونی

مشخصات آبگرمکن خورشیدی ترموسيفونی

مشخصات آبگرمکن خورشیدی ترموسيفونی آبگرمکن های خورشیدی به دلیل نحوه استفاده آسان و همچنین کاربرد و مصرف بسیاری که دارند در سال های اخیر بسیار پرطرفدار و محبوب شده است و همچنین به دلیل صرفه جویی در منابع طبیعی یکی از پر فروش ترین آبگرمکن های موجود در جهان گشته است

اکنون که با ویژگی‌های کلیه این نوع آبگرمکن خورشیدی ترموسیفونی آشنا گشتید با ما همراه باشید تا به چند مورد از مشخصات و شاخصه‌های اصلی و مهمی که محصول را با محصولات دیگر متمایز و متفاوت کرده است و محبوبیت آن را دو چندان کرده را به صورت مختصر برای شما عزیزان شرح دهیم تا اطلاعات کافی و همچنین آشنایی بیشتری با آن پیدا کنید.

  • یکی از مشخصات اصلی و بارزی که در آبگرمکن خورشیدی می توان به آن اشاره کرد سازگاری فراوان آن با محیط زیست می باشد، این محصول بسیار در حفاظت منابع طبیعی و همچنین سلامت کره زمین نقش اساسی و‌مهمی دارد و باعث می گردد ‌‌که آلودگیهای زیست محیطی تا میزان بسیار زیادی کاهش یابد.
  • از دیگر شاخصه های اصلی که انواع مختلف آبگرمکن ترموسیفونی دارند استفاده از انرژی طبیعی و گرمای خورشید می باشد که دیگر نیازی به استفاده از منابع زمینی تجدید ناپذیر ندارد و در صرفه جویی و همچنین نگهداری و ذخیره آنها نقش بسیار مهم و ضروری را ایفا می نماید.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم و خاصی که مختص این محصول می باشد و دلیل محبوبیت آن نیز است، ایمنی بسیار فراوان و افزایش ضریب اطمینان می باشد در واقع این آبگرمکن ها به دلیل اینکه به صورت خاصی طراحی شده اند ایمنی بسیار بالایی دارند بعضی ایجاد خطرات احتمالی جلوگیری می نمایند.
  • داشتن عمر طولانی و همچنین مقاومت بالا در آب‌گرم‌کن خورشیدی ترموسیفونی باعث کم شده است علاوه بر اینکه نیاز مصرف کننده را برای مدت طولانی تامین می کند وزن بسیار کمی نیز بر روی سقف پشت بام خواهد داشت و همچنین زیبایی آن را نیز چندان می کند.
  • از دیگر شاخصه های مهمی که این نوع آب‌گرمکن ترموسیفونی خورشیدی را متمایز کرده است،تاثیر فراوان آن بر کم کردن میزان هزینه های مصرفی می باشد در واقع چونین دستگاه از انرژی طبیعی استفاده می کند نیازی به منابع طبیعی برای فعالیت کردن ندارد به همین دلیل نیست هزینه های بسیار کمی را برای شخص مصرف کننده خواهد داشت.

طرز کار آبگرمکن خورشیدی ترموسيفونی

طرز کار آبگرمکن خورشیدی ترموسيفونی به طور کلی آبگرمکن های ایمنی مزایا و فواید بسیار فراوانی دارند که علاوه بر سازگاری زیاد با محیط زیست از مصرف کنندگان را نیز می کند و در مدت زمان طولانی دچار آسیب و یا زیان اقتصادی نخواهند شد. شاید برای شما جالب باشد که با طرز کار آبگرمکن بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید تا آن را برای شما به صورت مختصر شرح دهیم.

نحوه کار کردن و طرز کار آبگرمکن های ترموسیفونی به این صورت می باشد که در داخل این آبگرمکن ها قطعه ای به نام ترموسیفون وجود دارد که قابلیت کنترل حرارت بالا را نیز دارد، در آبگرمکن های خورشیدی یک مخزن ذخیره و دوجداره ی نگهداری آب وجود دارد که دقیقاً این مخزن بر روی کلکتور خورشیدی قرار دارد و در بین مخزن و صفحه دو جداره یک مدار وجود دارد .

با تابش نور خورشید بر روی سطح صفحه خورشیدی گرمای آن به داخله مخزن و آب نفوذ پیدا می کند و باعث گرم شدن آن در مخزن های اصلی می شود.

به طور کلی آبگرمکن هایی که از نوع ترموسیفونی هستند، با داشتن کلکتورهای خاص انرژی خورشیدی را توسط هوا جذب می کنند و وارد کویل های پمپ حرارتی می‌کنند که در نتیجه باعث گرم کردن آب میشود.

فعالیتی که در کلکتور ها وجود دارد، باعث چگالی خاصی می شود که از اختلاف دمای آب گرم و سرد حاصل می شود و خاصیت ترموسیفونی به وجود می آورد که باعث گردش آب در لوله های دو جداره و گرم شدن آب کلی در داخل مخزن های اصلی گردد در واقع حرکتی ترموسیفونی تا هنگامی که انرژی خورشیدی وجود داشته باشد ادامه خواهد یافت و بعد از غروب خورشید این فعالیت پایان می یابد.

اجزای تشکیل دهنده آبگرمکن خورشیدی

اجزای تشکیل دهنده آبگرمکن خورشیدی اکنون که با مشخصات و طرز کار این دستگاه های پیشرفته و مدرن آشنا گشتید، با ما همراه باشید که اجزای تشکیل دهنده آن را نیز به صورت مختصر برای شما نام ببریم و ویژگی ها و کارایی های آنها از به صورت خلاصه وار توضیح دهیم تا با این دستگاه آشنایی کامل اطلاعات کافی به دست آورید.

  • اولین و مهمترین اجزای تشکیل دهنده ای که در انواع آب گرمگن خورشیدی وجود دارد منبع و مخزن دو جداره ذخیره آب میباشد که آب گرم شده در داخل آن ذخیره می شود، به طور کلی جنس مخزن های نگهداری آب استیل و یا گالوانیزه می باشد که متناسب با سلیقه مشتری تولید می گردد.
  • یکی دیگر از اجزای مهم و پرکاربردتری که در تعبیه شده است، این دستگاه نگهدارنده فلزی آن می باشد که از جنس فولاد بسیار سخت و محکم است و مانند یک اسکلت فلزی عمل می کند و تمامی سطح آبگرمکن را بر روی خود نگه داری می کند و مانع از آسیب دیدن آن گردد.
  • از دیگر مشخصه های مهم و شاخصه‌های اصلی که برای انواع مختلف آبگرمکن خورشیدی بی فشار طراحی شده است کلکتور صفحه تخت آن است که مانند یک جعبه مستطیل شکل تعبیه شده است که در درون آن صفحه جاذبه از جنس فلز مس و یا آلومینیوم می باشد و دارای رنگ تیره ای است در واقع این صفحه کلکتور باعث جذب حداکثر انرژی می‌شود و انرژی به داخل آب گرم می کند.

مرکز خرید آبگرمکن خورشیدی ترموسيفونی

مرکز خرید آبگرمکن خورشیدی ترموسيفونی در حال حاضر به دلیل کم شدن ذخایر زیرزمینی و همچنین تذکرات بسیار فراوانی که از طرف محققان و فعال محیط زیست و حفظ سلامت کره زمین ارائه و هشدار داده می‌شود تولید محصولاتی که بیشترین کارایی را با کمترین میزان استفاده از منابع زیرزمینی را دارد افزایش یافته است و در همین راستا نیز از محبوبیت و طرفداران بسیاری نیز برخوردار گشته است.

به همین دلیل نیز میزان فروش انواع آبگرمکن های خورشیدی ترموسیفونی به دلیل استفاده از انرژی خورشیدی و عدم استفاده از منابع طبیعی در بازارهای فروش بسیار رونق فراوانی یافته است و فروش خوبی را به خود اختصاص داده و مرکز خرید این محصولات نیز با فراهم آوردن تنوع زیاد این دستگاه ها نیاز مشتریان خود را تامین می نمایند.

1

  1. شما فروشگاه ثابت هم در شهرهای کشورمان دارید و یا اینکه به صورت اینترنتی فروش خودتان را انجام می دهید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما