تولیدکنندگان آبگرمکن خورشیدی صنعتی

انرژی خورشیدی یکی از اصلی ترین، انواع انرژی های تجدید پذیر است. و منشا انرژی پاک محسوب می شود و همچنین راهکاری جهت کاهش مصرف سوخت در جهان می باشد. آبگرمکن های خورشیدی ساده ترین و کم هزینه ترین سیستم های خورشیدی است که جهت گرم نمودن آب توسط انرژی خورشید به کار می رود. استفاده از انرژی خورشیدی جهت گرم نمودن آب می تواند از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد. آبگرمکن خورشیدی صنعتی تقسیم بندی های گوناگونی دارند که یکی از این تقسیم بندی ها عبارت است از: ترموسیفون، پمپ دار تحت فشار و برگشت ثقلی

تولیدکنندگان آبگرمکن خورشیدی صنعتی

اجزای تشکیل دهنده آبگرمکن خورشیدی

اجزای تشکیل دهنده  آبگرمکن خورشیدی یکی از ارزان ترین و در دسترس ترین انرژی های موجود در طبیعت، انرژی خورشیدی می باشد که به راحتی می توان آن ها را استفاده و حتی ذخیره نمود. در حقیقت انرژی خورشیدی بزرگ ترین و عظیم ترین منبع انرژی در جهان می باشد. این انرژی خورشیدی بی پایان می باشد همچنین پاک بوده و مناسب و سازگار با محیط هستند. و میتوان از آن ها در تمام نقاط کشور استفاده کرد.

اجزای اصلی تشکیل دهنده آبگرمکن های خورشیدی شامل موارد زیر می باشد: مخزن جمع آوری، عایق پشم شیشه، لوله های مسی، لوله های جذب کننده و لوله های انتقال حرارت. آبگرمکن خورشیدی کم مصرف در زمره آبگرمکن های به صرفه به شمار می رود که سازگار با محیط زیست نیز می باشد. زیرا این سیستم های گرمایشی تنها با جذب انرژی خورشید می توانند گرمای لازم برای محیط را فراهم نمایند.

از آبگرمکن های کم مصرف در محیط هایی که دسترسی به آب پرفشار امکان پذیر نمی باشد استفاده می شود. این سیستم ها از اتصال مخازن با فشار پایین به کلکتور های کم فشار لوله خلأ سری V تشکیل می شوند. این کلکتور های لوله خلا به صورت های سری یا موازی یه یکدیگر متصل می شوند و یک مخزن را می توانند گرم کنند. از این آبگرمکن های خورشیدی کم مصرف در بسیاری از اماکن و مجتمع های مسکونی، سرویس های بهداشتی عمومی، هتل ها ،امکان توریستی و سایر مکان هایی که نیازمند آب گرم در مقیاس عمومی و کم فشار می باشند، استفاده می شود.

ویژگی آبگرمکن خورشیدی صنعتی

ویژگی آبگرمکن خورشیدی صنعتی استفاده از آبگرمکن های خورشیدی مزایای فراوانی به همراه دارد از این مزایا می توان به کاهش مصرف سوخت و انرژی، و همچنین کاهش حجم آلاینده های محیط زیستی اشاره کرد. در حقیقت استفاده از آبگرمکن های خورشیدی باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

اما از معایب این آبگرمکن های خورشیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد: این آبگرمکن ها در زمستان کارایی خود را از دست می دهند و به دلیل مصرف بالای این آبگرمکن ها در فصل سرما، به منبع دیگری برای پشتیبان نیاز می باشد. و اگر بخواهیم از وسایل برقی دیگر مانند المنت های برقی استفاده نماییم، مصرف برق به شدت بالا خواهد رفت.

یکی دیگر از معایب این وسایل این است که مسیر لوله های آن تا رسیدن آب گرم به مصرف کننده بسیار طولانی است و این کار با تاخیر صورت می گیرد.آبگرمکن های خورشیدی کاربرد های گوناگونی دارند یکی از این کاربرد ها، آبگرمکن خورشیدی خانگی می باشد که برای مصارف خانگی به کار می روند.

امروزه استفاده از آبگرمکن های خانگی به دلیل داشتن فضای کافی در پشت بام ها به سرعت در حال گسترش است. اتلاف انرژی در این آبگرمکن ها پایین است به معنای دیگر در گروه آبگرمکن های کم مصرف به شمار می روند.

کیفیت آبگرمکن خورشیدی صنعتی

کیفیت آبگرمکن خورشیدی صنعتی دسته بندی کلی آبگرمکن ها به دو صورت می باشد دسته اول آبگرمکن های خورشیدی جریان مستقیم یا باز و دسته دوم آبگرمکن های خورشیدی جریان غیر مستقیم یا بسته. آبگرمکن‌های خورشیدی جریان مستقیم آبگرمکن هایی هستند که مایع گرم به طور مستقیم انرژی خود را از انرژی خورشید جذب می کند.

دسته دوم آبگرمکن های خورشیدی جریان غیر مستقیم است که این آبگرمکن ها طوری طراحی شده اند که آب درون مخزن، انرژی گرمایی خود را به طور مستقیم از از شیشه های جذب کننده انرژی دریافت می کند. و سپس مایعی یا آبی را که درون لوله ای مسی یا مخزن قرار گرفته است منتقل می کند.

آبگرمکن های خورشیدی از سه بخش اصلی تشکیل شده اند: بخش اول کلکتور می باشد که از بخش های اصلی آبگرمکن محسوب می شود. این وسیله از ورقه هایی ساخته شده است که توسط نور خورشید حرارت یافته و سپس این حرارت دریافت شده را به وسیله سیالات که در درون لوله در جریان هستند منتقل می کند. بخش دوم مدار لوله کشی و بخش سوم مخزن ذخیره حرارتی می باشد.

در حقیقت به کلکتور جمع کننده یا جذب کننده انرژی خورشید گفته می شود. اندازه یک آبگرمکن بر حسب تعداد افراد خانوار و آب مصرفی مشخص می شود.نوع دیگری از آبگرمکن های خورشیدی، آبگرمکن خورشیدی لوله خلا می باشد این وسایل دارای بهترین لوله خلا با تبدیل انرژی خورشیدی به نحو عالی و جلوگیری از اتلاف حرارت می باشند.

و در تمام فصول سال می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. این آبگرمکن ها در زمره آبگرمکن های ترموسیفونی قرار می گیرند و با استفاده از نیروی گرانش زمین و همچنین چرخش جریان آب در لوله های شیشه ای خلا، باعث جذب انرژی خورشید و گرم شدن مخزن آب می شوند.

فروشگاه عرضه آبگرمکن خورشیدی صنعتی

فروشگاه عرضه آبگرمکن خورشیدی صنعتی طریقه نصب آبگرمکن های خورشیدی بسیار راحت است فقط کافی است از طریق دفترچه راهنمای آن اقدام نماییم. اما اگر خود نتوانیم اقدام به نصب آبگرمکن نماییم بهتر است با کارشناسان و پرسنل فنی شرکت تماس بگیریم. اصول نصب آبگرمکن های خورشیدی مشابه یکدیگر است و از طریق پشت بام صورت می گیرد. در صورت نصب آبگرمکن های خورشیدی باید به تمام نکات نصب توجه شود و از بسته بودن تمام پیچ و مهره های دستگاه نصب شده اطمینان حاصل نماییم و سیستم را به صورت افقی نصب کنیم.

این محصولات دارای خدمات پس از فروش و گارانتی نیز می باشند. برای خرید این محصولات روش های گوناگونی وجود دارد یکی از این روش ها برای خرید این محصولات مراجعه به نمایندگی ها و شرکت ها و فروشگاه عرضه آبگرمکن می باشد. این شرکت ها با داشتن کادری متخصص و مجرب، می توانند پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات تولید شده را در برند ها و کیفیت های مختلف در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان قرار دهند. روش دیگر خرید این محصولات استفاده از سایت های اینترنتی می باشد که با مراجعه به آن ها می توانید از قیمت به روز این محصولات مطلع گردید.

1

  1. من کارخانه تولید کفش و لوازم ورزشی را دارم آیا آبگرمکن خورشیدی مورد نیاز کارخانه من هست؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما