خرید مستقیم آبگرمکن خورشیدی کم مصرف

آبگرمکن خورشیدی کم مصرف با طراحی استاندارد و کارایی بالا به فروش می رسد، مراکز فروش مستقیم امکان خرید خوبی را برای شما مشتریان گرامی فراهم نموده تا با صرف مناسب ترین هزینه بتوانید بالاترین کیفیت را در زمینه این محصول بدست آورید، این نوع آبگرمکن با بهره مندی از انرژی مصرفی خورشیدی با عملکرد خوب و مفید با قیمت کلی در تعداد انبوه و بی واسطه به فروش می رسد.

خرید مستقیم آبگرمکن خورشیدی کم مصرف

طرز کار آبگرمکن خورشیدی

طرز کار آبگرمکن خورشیدی کلکتور یک صفحه کاملا مسطح می باشد که در ابعاد مستطیل یا مربع به مرحله تولید می رسد، از طریق قطعات مختلف از جمله لوله های با کیفیت و ضد زنگ قابلیت اتصال به مخزن را داشته و از طریق کنترل گر و همچنین پمپ که به مخزن مرتبط شده است انرژی حرارتی را به منابع آب سرد انتقال می دهد، کلکتور انرژی خورشید را دریافت نموده و آب در یک فرایند کاملا ساده داغ می شود و از طریق لوله های سرویس بهداشتی اعم از دستشویی و حمام و ظرفشویی خارج می شود.

در ساختار تولیدی این وسیله حرارتی و گرمایشی لوله هایی به کار رفته که انرژی خورشیدی را در میزان زیاد به خود جذب می کنند، دارای یک نوع تانک می باشد که مرغوبیت جنس آن به لحاظ بهره مندی از متریال استیل ضد زنگ می باشد، یک عدد تانک برای ذخیره آب سرد برای این کار در نظر گرفته شده که با متریال مرغوب به مرحله عایق کاری رسیده است.

مخزن دارای یک عدد شیر در جهت باز و بسته شدن است که با استفاده از آن می توان آب گرم را دریافت نمود، ساختار تولیدی این آبگرم بسیار ساده و فاقد هرگونه پیچیدگی می باشد، تولید کنندگان لوله های این آبگرمکن را به صورت دو جداره ساخته اند و بدین ترتیب از اتلاف انرژی جلوگیری نموده اند، آبگرمکن خورشیدی 200 لیتری گرمای مطبوع و لذت بخشی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

صادرات عمده آبگرمکن خورشیدی ایرانی

صادرات عمده آبگرمکن خورشیدی ایرانی آبگرمکن خورشیدی ایرانی با کارایی بالا و قابلیت های عالی اعم از کاهش مصرف انرژی و کمک به محیط زیست با قیمت عمده و با هدف تامین بازارهای خارجی و نیاز بالای مشتریان به صورت کلی به مناطق مختلف صادر می شود، صادرات این محصول خورشیدی مطالبات خوبی را به همراه داشته و با قیمتی بسیار مناسب در حجم کلی در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

آبگرمکن ایرانی خورشیدی با کارکرد انرژی طبیعی و ساختار تولیدی با صرفه با استقبال شایان توجهی از سوی مشتریان مواجه بوده و با قیمت عمده در معرض فروش قرار می گیرد. صادرات عمده این محصول با موفقیت خوبی همراه بوده و ارز قابل توجهی را متوجه کشور نموده است،

2

  1. به امید موفقیت تمام تولید کنندگان کشورمون
    حمایت از اونها با خرید محصولات ایرانی باعث ایجاد اشتغال در کشور می شود.

  2. کار کردن آبگرمکن خورشیدی کم مصرف به چه صورت هستش و اگر قیمت این محصول را هم اعلام بفرمایید ممنون میشم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما