قیمت آبگرمکن خورشیدی یکپارچه

آبگرمکن خورشیدی یکپارچه از یکی از انواع آبگرمکن های خورشیدی است که برای صرفه جویی در مصرف برق و گاز مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ابگرمکن خورشیدی یکپارچه بسیار ساده است و بسیار پربازده می باشد. قیمت ابگرمکن خورشیدی بستگی عوامل مختلفی دارد. میزان توان الکتریکی همچنین سایز صفحه های خورشیدی و داخلی و خارجی بودن آبگرمکن ها بستگی دارد که نمونه خارجی به دلیل بالا بودن قیمت ارز از قیمت بالاتری بر خوردار می باشد.

قیمت آبگرمکن خورشیدی یکپارچه

کاربرد آبگرمکن خورشیدی چیست؟

کاربرد  آبگرمکن خورشیدی چیست؟ امروزه با پیشرفت جوامع و همچنین مصرف برق و گاز و هزینه های بالای آن افراد به فکر تولید انرژی طبیعی و خورشیدی افتاده اند این انرژی علاوه براینکه بسیار ارزان و همیشگی است بسیار تمیز و بدون ضرر می باشد. با یک بار هزینه شما می توانید برای همیشه از یک انرژی پاکیزه و ارزان بهرمند شوید و هزینه‌های اضافی خانواده را کاهش دهید. آبگرمکن خورشیدی کم مصرف است و با یکبار هزینه کردن می توانید برای همیشه انرژی ارزان بدست اورید .

اولین کاربردی که آبگرمکن خورشیدی دارد تامین آب گرم برای استحمام می باشد که بسته به تعداد اعضای خانواده باید از مخزن های که اب مورد نیاز همه اعضا را فراهم می کند خریداری شود. همچنین از این اب می توان برای شستشو در ظرفشویی و لباسشویی و مصرف روزانه استفاده کرد.

امروزه بیشتر مناطق مسکونی و حتی تجاری در فصل سرد سال از سیستم گرمایش از کف برای گرم کردن محیط استفاده می کنند که این امر باعث می شود مصرف گاز در این فصل بسیار بالا رود و مشکلاتی برای تامین گاز مورداستفاده برای برخی مناطق سرد ایجاد شود. بنابراین استفاده از آبگرمکن خورشیدی می تواند یک گزینه مناسب برای تامین آب گرم این سیستم باشد.

در صنعت کشاورزی دامپروری و پرورش ماهی نیز می توان برای کاهش هزینه انرژی از آبگرمکن خورشیدی برا تامین آب گرم این تولیدی ها استفاده کرد. با این کار علاوه براینکه سود خوبی از آن به تولید کننده می رسد باعث می شود که از یک انرژی پاک بهره مند شوند.

مشخصات آبگرمکن خورشیدی یکپارچه

مشخصات آبگرمکن خورشیدی یکپارچه آبگرمکن خورشیدی یکپارچه بسیار ارزان و کم حجم می باشد. این نوع آبگرمکن از صفحه جاذب متفاوتی بر خوردار است. این آبگرمکن از جنس فلز هستند که در انتهای خود به صورت V شکل می شود که این فضای V شکل دارای سنگ ریزه های است که سیاه رنگ می باشد. سطح این صفحه ها داری شیشه ای دو جداره هستند که باعث عبور نور خورشید می شود آب نیز برای گرم شدن در تماس مستقیم با این شیشه روی می باشد که این شیشه نیز در تماس با صفحه ای است که نور خورشید را جذب می کند.

با انجام ازمایش های گسترده ای که روی این نوع آبگرمکن شده است و آن را در تمام ساعات روز برسی کردند و حتی این ابگرمکن را در زوایایی مختلف ازمایش کرده اند و به این نتیجه رسیدند که کارایی این آبگرمکن بسیار مناسب است و می تواند تا ۷۰ درصد کارایی لازم را فراهم اورد.

آبگرمکن خورشیدی لوله دارد که آب داخل لوله جمع می شود و نور خورشید توسط شیشه دو جداره جذب می شود و تبدیل به انرژی گرمایی می شود و آب داخل لوله را داغ می کند اب داغ به دلیل اختلاف چگالی به سمت مخزن حرکت می کند و در انجا جمع می شود و آب سرد نیز پایین می آید .این روند تا جای ادامه پیدا می کند تا مخزن که روی پست بام قرار گرفته و کاملا پر شود.

انواع مدل های آبگرمکن خورشیدی

انواع مدل های آبگرمکن خورشیدی آبگرمکن خورشیدی در فصل تابستان می تواند ۷۰ درصد از ابگرم مناطق مسکونی را تامین کند اما در فصل سرد سال به دلیل کوتاه شدن روز و زمانی که نور خورشید توسط شیشه های دو جداره جذب می شود کمتر است بنابراین در این فصل ۳۰ درصد قادر خواهد بود تا آب را گرم کند. بنابراین در فصل تابستان بیشتر می توان از این انرژی ارزان استفاده کرد

آبگرمکن خورشیدی انواع مختلفی دارد که به دو دسته ترموسیلونی و پمپدار تقسیم بندی می شود.

ابگرمکن خورشیدی ترموسیلونی: در این روش آب به صورت کاملا طبیعی وارد لوله‌ها شده و درون کلکتور های خورشیدی به جریان در می اورد و اب را گرم می کند. وقتی نور خورشید توسط کلکتور ها جذب می شود سیال های که روی صفحه ای شیشه ای وجود دارد انرژی را جذب می کند و گرم می شود و در پی آن آب گرم می شود.

در این مرحله اختلاف چگالی آب گرم و سرد باعث می شود که آب داغ به طرف مخزن برود و آب سرد دوباره با چرخش در بیاید تا گرم شود در این مرحله اگر سیستم مستقیم باشد اب برای مصرف خانگی می رود و در صورت اینکه سیستم دو جداره باشد آب به داخل کلکتور باز می گردد این مدل تا وقتی که خورشید غروب نکرده است به کار خود ادامه پیدا می کند. در این نوع آبگرمکن از ضد یخ در فصل سال استفاده می شود.

ابگرمکن خورشیدی پمپدار: این مدل از آبگرمکن برای سیستم‌های بزرگ استفاده می شود. البته باید گفت که در خانه نیز می توان از این سیستم استفاده کرد. آب سرد با کمک پمپ وارد کلکتور ها می شود و بعد از آن اب سرد به صورت مداوم در داخل آن می چرخد و گرما از طریق سیال های که در صفحه خورشیدی است جذب می کند و آب را داغ می کند این مدل دارای کلکتور های بیشتر و دارای مخزن دو جداره است و به صورت غیر مستقیم کار می کند. در این مدل برای انجام عمل سيركولاسيو از یک عدد پمپ استفاده می شود از این مدل بیشتر برای آبگرمکن خورشیدی صنعتی استفاده می شود. در این سیستم می توان دما را به وسیله کنترلر تنظیم کرد

فروشگاه عرضه آبگرمکن خورشیدی یکپارچه

فروشگاه عرضه آبگرمکن خورشیدی یکپارچه فروشگاه های عرضه آبگرمکن خورشیدی یکپارچه این محصول را به تمام نقاط ایران برای فروش عرضه می کنند. این فروشگاه ها علاوه بر اینکه ابگرمکن خورشیدی را عرضه می کنند. امکان نصب آن را نیز برای خریداران فراهم کرده اند و اطلاعات کافی را جهت نصب این ابگرمکن را در اختیار مشتریان قرار می دهند .فروشگاه عرضه آبگرمکن خورشیدی معمولا دارای نمایندگی و خدمات بعد از فروش را نیز دارند. شما خریداران می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید، نصب و … به سایت ما مراجعه کنید و اصلاعات لازم را کسب کنید همچنین برای ارتباط با فروشندگان عرضه ابگرمکن خورشیدی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما