مرکز عرضه آبگرمکن خورشیدی ۱۵۰ لیتر فلوتردار

مرکز عرضه آبگرمکن خورشیدی ۱۵۰ لیتر فلوتردار، با ارائه محصولی درجه یک و مرغوب تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان گرامی به کار می گیرد‌، عرضه کنندگان این محصول توانسته اند علاوه بر تأمین نیاز بازار های داخلی، آبگرمکن خورشیدی را در تناژ بالا به سایر کشور ها به ویژه کشور های همسایه نیز صادر کنند. خرید آبگرمکن فلوتردار در حجم بالا و بدون دخالت واسطه ها این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید آن را با پرداخت هزینه کم تری تهیه کنید.

مرکز عرضه آبگرمکن خورشیدی ۱۵۰ لیتر فلوتردار

انواع مختلف آبگرمکن خورشیدی

انواع مختلف آبگرمکن خورشیدی انواع آبگرمکن خورشیدی از نظر کارکرد به دو نوع ترموسیفونی و پمپی تقسیم می شوند، آبگرمکن های ترموسیفونی با استفاده از نور مستقیم خورشید کار می کنند و فاقد پمپ هستند، یکی از معایب این آبگرمکن مقاومت کم آن در برابر سرما و یخ زدگی است. آبگرمکن پمپی دارای مدار بسته بوده و برای جلوگیری از یخ زدگی در آن، از ضد یخ استفاده می شود.

انواع مختلف آبگرمکن خورشیدی در ابعاد و طرح های مختلف به فروش می رسد و شما می توانید با در نظر گرفتن سلیقه و هدفتان از خرید مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید، آبگرمکن خورشیدی با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه تولید و در حجم بالا روانه بازار می شود.

این محصول بر اساس بهترین متریال های روز دنیا و طبق تمامی استاندارد های بین المللی تهیه شده و از سطح کیفی بالایی برخوردار، همان طور که پیش از این اشاره کردیم در آبگرمکن های خورشیدی برای جلوگیری از یخ زدگی باید از ضد یخ استفاده شود، از آن جا که ضد یخ های اتومبیل ها دارای ترکیبات شیمیایی هستند، به هیچ وجه برای استفاده در آبگرمکن خورشیدی مناسب نیستند، چرا که با ورود به آب می توانند خطرات و عوارض بسیاری را به همراه داشته باشند، از این رو در آبگرمکن های خورشیدی از ضد یخ های غیر سمی و غذایی استفاده می شود.

راهنمای انتخاب آبگرمکن خورشیدی

راهنمای انتخاب آبگرمکن خورشیدی هنگام انتخاب آبگرمکن خورشیدی، به جنس، اندازه و مدل آن توجه کنید تا بتوانید آبگرمکن خورشیدی را در کیفیت مناسب تهیه نمایید. همچنین بهتر است مراکز و نمایندگی های مجاز و معتبری که محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش می رسانند را شناسایی کنید و با مراجعه به آن ها آبگرمکن خورشیدی را با پرداخت هزینه کم تری تهیه کنید.

علاوه بر آن با خرید از مراکز معتبر می توانید تا میزان زیادی از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید از طریق سایت ها و فروشگاه های آنلاین خرید خود را به صورت کاملا غیر حضوری انجام دهید. در خرید اینترنتی سفارش شما در کم ترین زمان به دست شما خواهد رسید و حتی برخی با انجام تمهیداتی مانند ارسال رایگان سعی می کنند تعداد افراد بیشتری را برای خرید جذب کنند.

این امکان وجود دارد که در میان شما مشتریان عزیز افرادی حضور داشته باشند که بخواهند برای خرید آبگرمکن اقدام کنند. به این دسته از افراد توصیه می کنیم که قبل از انجام هر کاری قیمت آبگرمکن خورشیدی پسیو را به دست بیاورند تا بتوانند بر اساس آن خریدی هوشمندانه را تجربه کنند. این نرخ روز را می توان از طریق سامانه های اینترنتی به دست آورد.

مشخصات آبگرمکن خورشیدی ۱۵۰ لیتر فلوتردار

مشخصات آبگرمکن خورشیدی ۱۵۰ لیتر فلوتردار آبگرمکن خورشیدی کالکتور یکپارچه یک وسیله عمری برای تامین آب گرم میباشد که نیاز به نگهداری خاصی ندارد. آبگرمکن خورشیدی زمانی که نور خورشید وجود دارد آب گرم تولید میکند. این آبگرمکن دارای عایق پلی پورتان و لوله های دوجداره تحت خلا میباشد و به همین علت زمانی که نور خورشید نیست و یا شب است آب گرمی که در طول روز تهیه شده را با دمای ثابت نگه میدارد. طبق آزمایشات انجام شده آبگرمکن خورشیدی، آب گرم مصرفی ۶۰ درجه را تا سه روز با دمای ثابت حفظ میکند.

آبگرمکن خورشیدی دارای یک نمایشگر مرکزی است که به وسیله آن میتوان از میزان سطح و درجه آب آگاه شد همچنین میتوان به آبگرمکن زمان آب گیری دلخواه دهد و دمای آب را در شب به وسیله المنت کمکی افزایش دهید. آبگرمکن خورشیدی از لوله های دوجداره و مخزن عایق تهیه شده و با توجه به رنگدانه هایی که در لوله های آن قرار دارد نسبت به نور خورشید بسیار حساس است و با دریافت اولین اشعه های نور خورشید آب درون لوله شروع به افزایش دما میکند.

قیمت آبگرمکن خورشیدی ۱۵۰ لیتر فلوتردار

قیمت آبگرمکن خورشیدی ۱۵۰ لیتر فلوتردار فروشنده آبگرمکن خورشیدی خانگی، با هدف حضور موثر در بازار های بین‌ المللی، فعالیت خود را در حوزه تولید و پخش انواع آبگرمکن خورشیدی آغاز نموده‌ است. این مجموعه برای دستیابی به محصولی ممتاز و متناسب با نیاز جامعه، از بهترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده کرده و با به کار گیری بهترین نیروی متخصص و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، محصولی شگرف و در شان مصرف ‌کنندگان تولید می‌نماید.

قیمت آبگرمکن خورشیدی ۱۵۰ لیتر فلوردار بستگی به نوع و کیفیت مواد اولیه و متریال به کار رفته در تولید آن، شرکت و برند تولید، میزان عرضه و تقاضا و… دارد و با توجه به نوسانات بازار به قیمت های مختلف نرخ گذاری و عرضه و به فروش می رسد. البته موارد دیگری نیز بر قیمت آبگرمکن متاثر بوده که شامل مولفه ها و عوامل تولید، حمل و نقل، صادرات و… است و با توجه به تمام عوامل ذکر شده قیمت آبگرمکن تعیین می گردد.

اگر شما هم خواستار تهیه آبگرمکن خورشیدی بی فشار هستید، به این امر دست نخواهید یافت مگر با مراجعه به این مجموعه که همواره درصدد است تا بستری مناسب را برای مشتریان خود فراهم سازد. سفارش آبگرمکن به صورت کلی و عمده امکان پذیر است، خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که بتوانید بدون پرداخت هزینه های اضافی و جانبی در حمل و نقل محصول دلخواه خود را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

عرضه کننده آبگرمکن با استقرار مراکز پخش بی شمار در سطح کشور زمینه عرضه مستقیم و بی واسطه انواع محصولات خود را فراهم نموده است تا خریدارانی که دسترسی آسانی به اینترنت ندارند به راحتی بتوانند محصول مورد نیاز خود را به صورت کلی یا جزئی خریداری کنند. همچنین شما می توانید در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید، همکاران ما خدمات لازم جهت خرید بهتر و دقیق مصرف کننده را فراهم نموده و تمامی محصولات این مجموعه را به نحو احسنت به مشتریان گرامی معرفی می نمایند.

1

  1. واقعا آبگرمکن خورشیدی فلوتردار بسیار برای من مناسب بود و از اینکه خریدم رو از رو سایت شما انجام دادم و بسیار راضی هستم ممنونم از این همه لطف و صبوری شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما