پخش آبگرمکن خورشیدی 300 لیتر کویل دار

آبگرمکن خورشیدی 300 لیتر کویل دار مناسب خانواده های چندنفره می‌باشد. این آبگرمکن با تکنولوژی انرژی خورشیدی آب را به نقطه جوش می رساند و دارای دو لایه مخزن استیل و یک لایه عایق پلی یورتان است که باعث شده دمای آب تا سه روز بدون تغییر در مخزن باقی بماند.

پخش آبگرمکن خورشیدی 300 لیتر کویل دار

مشخصات آبگرمکن خورشیدی 300 لیتر کویل دار

مشخصات آبگرمکن خورشیدی 300 لیتر کویل دار میزان ظرفیت با تعداد نفراتی که در منزل هستند انتخاب می‌شود. به طور مثال یک خانواده چهار نفره باید آبگرمکن دویست لیتری تهیه کند. در واقع به ازای هر نفر پنجاه لیتر آب گرم نیاز است. علاوه بر این، باید در نظر بگیرید که این ظرفیت در لحظه است.

اینطور نیست که پنجاه لیتر آب برای بیست و چهار ساعت باشد، یا اینکه یک آبگرمکن دویست لیتر ، فقط دویست لیتر در یک روز گرم کند. بلکه این ظرفیت لحظه‌ای است. در واقع به همان میزان که از آب گرم استفاده می‌کنید، به همان مقدار آب گرم از مخزن تخلیه می‌شود و آب سرد از ورودی آب، وارد مخزن شده و با همرفت دمایی سریع و بدون معطلی مجدد دویست لیتر آب گرم دارید.‌ نحوه کار آبگرمکن خورشیدی و گرم شدن آب گرم شدن آب در آبگرمکن خورشیدی از طریق علم چگالی صورت می‌گیرد.

لوله‌های آبگرمکن به صورت شیب دار قرار می‌گیرند و بعد از پر شدن آب در مخزن و لوله‌ها، آب به وسیله نور خورشید در لوله‌ها گرم می‌شود. سپس به دلیل سبک تر بودن آب گرم نسبت به آب سرد، آب گرم به سمت بالا در مخزن حرکت می‌کند و آب سرد جای آن را در لوله ها میگیرد. این چرخه تا زمانی که کل مخزن هم دما بشود اتفاق می افتد.

پارامتر های تعیین قیمت آبگرمکن خورشیدی

پارامتر های تعیین قیمت آبگرمکن خورشیدی پارامترهای تعیین قیمت آبگرمکن خورشیدی به برخی ویژگی ها بستگی دارد که در ادامه به آنها میپردازیم.بطور کلی استفاده از آبگرمکن های خورشیدی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی تا سقف 70 درصد می شوند، چرا که استفاده از انرژی بی پایان نور خورشید باعث کاهش چشمگیر هزینه ها می شود.

انرژی خورشیدی یکی منابع تأمین انرژی رایگان، پاک و عاری از اثرات مخرب زیست محیطی می باشد و با توجه به بحران انرژی سوخت های فسیلی در سالهای اخیر، استفاده از آبگرمکن های خورشیدی آویسا، می تواند راه حل مناسبی برای تأمین آبگرم و همچنین حفظ محیط زیست باشد.

کشور عزیزمان، ایران در بین مدارهای 25 تا 45 درجه عرض شمالی کره زمین قرار گرفته و در منطقه ای واقع شده که به لحاظ دریافت انرژی خورشیدی در بین کشورهای جهان، در بالاترین رده ها قرار دارد. با توجه به میزان تابش آفتاب در ایران که بین 1800 تا 2200 کیلووات ساعت بر متر مربع است، می توان از این منبع رایگان انرژی برای سیستم های گرمایشی منازل استفاده کرد و انرژی پاک خورشید را جانشین سوخت های فسیلی نمود.

طریقه نصب آبگرمکن خورشیدی بسیار راحت بوده و با استفاده از دفترچه راهنما انجام می پذیرد ولی در صورت درخواست مشتری توسط کارشناسان نصب شرکت قابل نصب و راه اندازی می باشد. اصول نصب آبگرمکن خورشیدی به صورت پشت بامی می باشد زیرا در کلکتور های خورشیدی بدون مانع در جلوی آفتاب قرار گرفته و همچنین فضای مفید را اشغال نمی کند. مد نظر داشته باشید که در صورت تصمیم به نصب توسط مصرف کننده پیچ و مهره های شاسی دستگاه کاملا باید بسته شود و منبع به صورت افقی نصب گردد.

سفارش انواع آبگرمکن خورشیدی هوشمند

سفارش انواع آبگرمکن خورشیدی هوشمند سفارش انواع آبگرمکن خورشیدی هوشمند توسط این شرکت امکانپذیر می باشد . سیستم های گرمایش آب خورشیدی معمولاً هزینه بیشتری برای خرید و نصب نسبت به سیستم های گرمایش آب معمولی دارند. با این حال ، یک آبگرمکن خورشیدی معمولاً می تواند در دراز مدت موجب پس انداز شما شود.

به طور متوسط ​​، در صورت نصب آبگرمکن خورشیدی ، صورتحساب گرمایش آب باید 50٪ -80٪ ​​کاهش یابد. همچنین ، به دلیل اینکه انرژی خورشید رایگان است ، از کمبود سوخت در آینده و افزایش قیمت در امان خواهید بود. برای آگاهی از قیمت آبگرمکن و سفارش آبگرمکن خورشیدی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت انواع بخاری نفتی مدارس
    2. مزایا و معایب پکیج دیواری لورچ
    3. درمورد رادیاتور کاخ سفید چه می دانید
    4. نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران
1

  1. من نیاز فوری و مبرم به آبگرمکن خورشیدی دارم چه طوری می تونم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید را از سایت شما انجام بدم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما