بازار پخش ابگرمکن خورشیدی 120 لیتر

از پر استفاده ترین انواع آبگرمکن ها می توانیم با آبگرمکن خورشیدی ۱۲۰ لیتری اشاره داشته باشیم این نمونه از محصولات می تواند جوابگوی آب گرم مورد نیاز خانواده با تعداد نفرات کم باشد.

بازار پخش ابگرمکن خورشیدی 120 لیتر هم بسیار داغ بود و افراد در اقصی نقاط کشور می توانند به راحتی این نمونه از محصولات را خریداری کنند.

بازار پخش ابگرمکن خورشیدی 120 لیتر

راهنمای انتخاب ابگرمکن خورشیدی

راهنمای انتخاب ابگرمکن خورشیدی در انتخاب آبگرمکن های خورشیدی شما باید به موارد بسیار جدی توجه داشته باشید در اولین قدم برای تهیه آبگرمکن های خورشیدی باید مطمئن شوید که آفتاب چند ساعت در روز و همچنین در زمستان به سقف خانه شما می تابد، برای جهت یابی حرکت نور خورشید نیاز به ابزار مسیریاب دارید، اغلب شرکت‌ های حرفه ای خورشید این ابزار را در اختیار دارند، البته در شرایط عادی در صورتی که نور خورشید از طلوع تا غروب بر روی سقف شما مشاهده می ‌شود نیاز به بررسی توسط دستگاه نیست.

شما باید نوع آبگرمکن خورشیدی مورد نیاز خود را برآورد کنید برای این کار باید از شخصی حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید فردی که هم دانش قابل توجهی در زمینه تاسیسات ساختمان داشته و هم با تجهیزات خورشیدی کاملا آشنایی دارد، کارشناسان تجهیزات مصرف کننده و الگوی رفتاری ساکنین ظرفیت و مشخصات سیستم خورشیدی مورد نیاز را تخمین می زنند و بر اساس آن ظرفیت آبگرمکن خورشیدی تعیین می شود.

تعیین ظرفیت دستگاه سیستم خورشیدی بر اساس محاسبه آبگرم مورد نیاز انجام می شود که می تواند ساده باشد. برای یک خانواده که بر اساس اصول بهینه سازی مصرف می کنند می توان به ازای هر نفر در هر روز حدود 57 لیتر آبگرم در نظر گرفت. بر این اساس می توان مساحت سطح کلکتور مورد نیاز برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی روزانه را محاسبه کرد.

در روزهایی از فصل زمستان، ممکن است انرژی خورشید به مقدار کافی وجود نداشته و ابگرمکن خورشیدی خانگی نتواند آبگرم کافی را برای مصرف تامین نماید و یا به دلیل حضور مهمان به مدت طولانی، مقدار آبگرم بیش تری نسبت به حالت عادی که بر اساس آن سیستم خورشیدی انتخاب شده است، نیاز باشد.

شما باید بدانید که نصب و حتی تعمیر آبگرمکن خورشیدی کار راحتی نیست؛ به همین دلیل، پیشنهاد می‌ شود این کار توسط یک نصاب متخصص انجام بگیرد. شما در هنگام نصب آبگرمکن های خورشیدی باید به موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید.

در واقع باید سیستم گرمایش آب خورشیدی خود را اندازه گیری کنید همچنین از سالم بودن اجزای آبگرمکن مطمئن باشید، سطح کالکتور را کنترل کنید و حجم ذخیره سازی آن را برآورد نمایید توجه داشته باشید که با نصب درست و اصولی علاوه بر اینکه می ‌توانید ایمنی را حفظ کنید به طول عمر آبگرمکن خود هم خواهید افزود در هنگام نصب محفظه پشتیبان را حتماً کنترل کنید.

انواع مدل های ابگرمکن خورشیدی

انواع مدل های ابگرمکن خورشیدی ابگرمکن خورشیدی صنعتی دستگاهی هستند که با جذب انرژی خورشیدی آب مورد نیاز شما را گرم خواهد کرد این محصولات از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند؛ در ایران می توان در میانگین سالیانه، 70% از انرژی مورد نیاز جهت گرمایش آب را از طریق خورشید تامین نمود که این کار با آبگرمکن های خورشیدی قابل حصول است.

در حال حاضر ما دارای انواع آبگرمکن های خورشیدی حسین کریک از آنها از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند از آنها می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • آبگرمكن هاي ترموسيفوني

این نمونه از آبگرمکن ها از سیکل طبیعی و بدون پمپ، آب را به درون کلکتور های خورشیدی به چرخش در می آورند و آن را گرم خواهند کرد. در واقع در اثر تابش نور خورشيد به صفحات جاذب كلكتورها و جذب انرژي گرمايي توسط اين صفحات سيال موجود در كلكتورها در اثر خاصيت رسانايي گرم مي شود.

  • آبگرمكن هاي پمپدار

این نمونه از آبگرمکن ها با استفاده از یک پمپ آب را به درون کلکتور ارسال خواهد کرد و با چرخش مداوم آن شروع به گرم کردن آب مخزن می نماید، در این نمونه از آبگرمکن های خورشیدی معمولا به صورت غیر مستقیم جهت انجام بهتر عمل سیرکولاسیون از یک پمپ استفاده می شود، اين آبگرمكن ها معمولا جهت سيستم های بزرگ به كار می رود، همچنين در سيستم های خانگی نيز كاربرد دارد.

مشخصات ابگرمکن خورشیدی 120 لیتر

مشخصات ابگرمکن خورشیدی 120 لیتر این محصولات از مزیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند در واقع شما از روی پشت بام خود بار مخزن اضافه را حذف خواهید کرد و آبگرمکن شما دارای طول عمر بیش تر و نیاز به دمای کمتر است، از طرفی زیبایی ساختمان شما حفظ خواهد شد و می توانید از سیستم کمکی گازی هم استفاده داشته باشید آبگرمکن ها مجهز به پمپ برقی کم مصرف هم هستند و سیستم کنترل هوشمند هم دارند.

برای اینکه بتوان آب‌ گرم مورد نیاز را تامین نمود بایستی از یک سیستم پشتیبان که برای تامین آبگرم از انرژی های تجدید ناپذیر بهره می گیرد، استفاده نمود. در این مواقع سیستم خورشیدی باید به عنوان پیش گرم کننده آب استفاده شود. به این ترتیب که با لوله کشی مناسب بین آبگرمکن خورشیدی و دستگاه پشتیبان، آبی که توسط انرژی خورشید تا حدی گرم شده را به دستگاه منتقل نمود تا در آنجا با مصرف انرژی کمتری ، دمای آن به دمای مطلوب برای مصرف ساکنین برسد.

کلیه اجزای آبگرمکن خورشیدی بر روی سقف یا محلی که کاملا در معرض نور خورشید بوده و سایه اندازی ندارد نصب می گردد. لازم به ذکر است این نوع سیستم در فصول سرد جهت حفاظت از یخ زدگی مجهز به محلول آب و ضد یخ می باشد.

محل فروش ابگرمکن خورشیدی 120 لیتر

محل فروش ابگرمکن خورشیدی 120 لیتر با توجه به استقبال بی نظیر از انواع آبگرمکن های خورشیدی محل فروش ابگرمکن خورشیدی تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را در اختیار مشتریان خود در اقصا نقاط کشور قرار دهند با این وجود افراد می توانند به راحتی محصول را خریداری کنند.

نمایندگان فروش در مواردی به ارائه عمده آن ها می پردازند که با این وجود خریداران می ‌توانند در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابند و دست واسطه را از معامله حذف کنند.

از طرفی با توجه به کیفیت بالای این نمونه از محصولات کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی نسبت به خرید با کیفیت ترین ابگرمکن خورشیدی کم مصرف ایرانی از خود استقبال نشان می دهند و بازرگانان با فروش آن ها در نهایت به سود خوبی می‌ رسند و ارز خوبی را وارد کشور خواهند کرد.

1

  1. دقیقا میشه بگید که چند نمونه آبگرمکن خورشیدی دارین و بهترین نمونه اون برای استفاده در منازل چه نمونه‌ای است؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما