توزیع کننده آبگرمکن خورشیدی لوله

مرکز تولید آبگرمکن خورشیدی لوله با استفاده از متریال درجه یک و توسط تکنولوژی روز دنیا و با رعایت استاندارد های لازم انواع این محصول را در طرح های متنوع و شیک طراحی و تولید می کند. امروزه برند های متعددی در زمینه تولید انواع آبگرمکن خورشیدی در حال فعالیت می باشند که سعی می کنند با ارائه محصولی با کارایی و عملکرد مطلوب ضمن به دست آوردن رضایت مشتری فروش خود را بالاتر ببرند.

توزیع کننده آبگرمکن خورشیدی لوله

مشخصات آبگرمکن خورشیدی لوله

مشخصات آبگرمکن خورشیدی لوله آبگرمکن خورشیدی صنعتی درواقع نوعی وسیله و دستگاهی است که از آن برای تولید انرژی الکتریکی از انرژی بار های خورشید استفاده می شود. این انرژی در سلول های این وسیله خورشیدی ذخیره می شود و بعد از انجام واکنش هایی انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی برق شهری قابل استفاده تبدیل می شود. این کالا ها که شامل گروهی از سلول های خورشیدی هستند در وسایل مختلف از جمله صفحه های خورشیدی آبگرمکن کاربرد دارد. آبگرمکن خورشیدی شامل گروهی از پنل های خورشیدی است که به وسیله فناوری جدید تولید می شود.

همانطور که گفته شد آبگرمکن خورشیدی خانگی به مجموعه سلول هایی اطلاق می شود که نیمه رسانا بوده و هر سلول دارای یک میدان الکتریکی بوده و یک پایانه مثبت و منفی بوده و با جذب پرتو های نور خورشید الکترون ها برانگیخته شده وبه بالاترین سطح انرژی خود رسیده و هنگامی که می خواهند به سطح پایدار و بدون انرژی خود برسند از خود انرژی آزاد می کنند.

این انرژی در طی مراحلی تبدیل به انرژی برق قابل استفاده در شبکه برق شهری می شود. آبگرمکن خورشیدی درواقع مانند سایر دستگاه های خورشیدی معمولی می باشند؛ با این تفاوت که این نمونه های هوشمند جای کمتری را می گیرند و بسیار سبک بوده به صورت صفحه هایی انعطاف پذیر هستند.

نحوه کار آبگرمکن خورشیدی لوله

نحوه کار آبگرمکن خورشیدی لوله آبگرمکن خورشیدی کم مصرف نوعی دستگاه است که انرژی مورد نیاز خود را از نور آفتاب می گیرد به این صورت که در طول روز انرژی خورشید را در باتری ذخیره می کند و به محض تاریک شدن هوا به صورت اتوماتیک آبگرمکن روشن شده و تا طلوع آفتاب همچنان روش باقی می ماند.البته در صورت ناکافی بودن جذب انرژی در طول روز ممکن است آبگرمکن خورشیدی در طول شب خاموش شود و بر این اساس لازم است این دستگاه در مکانی مناسب نصب شود تا در معرض تابش نور خورشید باشد. اجزای تشکیل دهنده این محصول شامل لامپ ال دی ال، سلول خورشیدی و باتری قابل شارژ می باشد.

مدت زمان گرم کردن آبگرمکن خورشیدی جدید بستگی به میزان دریافت انرژی از نور خورشید دارد و معمولا این دستگاه ها به مدت ۸ تا ۱۰ ساعت روشن هستند. این نوع آبگرمکن برای نصب پیچیدگی خاصی ندارد و با شناخت کلی این محصول می توان آن را به آسانی نصب نمود؛ ضمن اینکه هزینه بسیار کمی دارد و باعث صرفه جویی در مصرف برق شهر می شود.

انواع مختلف آبگرمکن خورشیدی

انواع مختلف آبگرمکن خورشیدی استفاده از آبگرمکن خورشیدی در زمستان نیز امکان پذیر است و هیچ گونه مشکلی لیجاد نمی کند.در زمستان زاویه قرار گرفتن تیوپ آبگرمکن نسبت به افق به گونه ای است که نور خورشید به صورت کاملا عمود بر آن است. این شرایط حتی بهتر از تابستان نیز می باشد و آبگرمکن بهتر نور خورشید را جذب می کند.

آبگرمکن های خورشیدی از عایق بندی خوبی برخوردار هستند و در هوای خیلی سرد هن هیچ گرمایی را از خود عبور نمی دهند. در زمستان نور خورشید و اشعه آن با تابستان هیچ فرقی ندارد و فقط چون روزها کوتاه هستند و شرایط جوی فرق می کند و ممکن روزهایی هوا ابری باشد به خاطر همین دمای آب کمی پایبن تر از تابستان است. این محصول که وقتی نور خورشید به آن می تابد شروع به کار می کند و آب را گرم می نماید. آبگرمکن های بدون فشار در دمای خیلی پایین هم به خوبی کار می کنند و دمای پایین تر را هم می توانند تحمل کنند.

بنابراین در فصل زمستان و روزهای سرد آبگرنکن خورشیدی این قابلیت را دارد که به خوبی کار کند و اگر نور خورشید در هر دمایی که باشد آب را گرم می کند. این کالا از لحاظ مصرف انرژی بسیار مفید هستند و عملکرد خوبی دارند. قیمت آبگرمکن خورشیدی در بازار متفاوت است و با توجه به انواع مختلف آن قیمتشان فرق می کند.

شاید باید گفت اولین مزیتی که آبگرمکن خورشیدی با ظرفیت صد لیتر از آن برخوردار است نصب بی دغدغه و بی دردسر ان روی سطوح پشت بام ها می باشد، قطعا برای دومین مزیت باید به این نکته اذعان داشت که انرژی خورشیدی بدون هزینه و همیشگی است لذا گزینه ایده ال و مناسبی بشمار می آید، چون به هر صورت منایع سوخت ما دیر یا زود به اتمام خواهد رسید. برای سومین مزیت قیمت بسیار ارزان و عملکرد بالای آن را می توان مطرح نمود

حفظ گرمای سرویس و آشپزخانه در ایام مختلف سال توسط بهره مندی از انرژی خورشیدی نقطه عطفی به شمار آمده و هزینه ها به طرز چشمگیری کاهش پیدا می کند، طراحی بسیار مناسبی داشته و با ظرفیت های مختلف اعم از یکصد لیتر به بازار عرضه می شود. راندمان بسیار خوبی داشته و مصرف سوخت به طرز چشمگیری به حداقل می رسد، ماندگاری بسیار بالایی داشته و در زمان فروش با ضمانت ارائه می شود، این محصول فاقد هر گونه صدا و یا ارتعاش می باشد و برای محیط زیست نیز آلایندگی به همراه ندارد.

شرکت تولید آبگرمکن خورشیدی لوله

شرکت تولید آبگرمکن خورشیدی لوله قیمت روز آبگرمکن خورشیدی به فاکتور های مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت و جنس قطعات به کار رفته در آن، مدل و طرح این محصول، برند و شرکت تولید کننده، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، اندازه، روش عرضه و تقاضا و … بر قیمت این محصول تأثیر می باشند.قیمت در خرید و فروش هایی که به صورت عمده و یا مستقیم انجام می شود پایین و مقرون به صرفه تر است و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد همچنین فروشنده سریع تر کالای خود را به فروش می رساند.

یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت صادرات آبگرمکن خورشیدی تماس با کارشناسان همین سایت است که ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی های آنها برای خریدی بهتر و آسان تر استفاده می کنید و بعد از ثبت سفارش، محصول به نشانی شما ارسال می گردد. با خرید از این مرکز امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز برای مشتری فراهم بوده و محدودیت زمانی برای خرید وجود ندارد.

4

  1. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

    • در خصوص دریافت نمایندگی از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  2. شما کارخانه تون در کدام شهر واقع شده و برای خرید حضوری باید چه اقداماتی انجام بدم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما