مرجع فروش آبگرمکن خورشیدی پمپدار

با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه صنایع و تجهیزات زیادی تولید شده که برخلاف تجهیزات قدیمی از مصرف بی رویه سوخت جلوگیری کرده و مزایای زیادی را با خود به همراه خواهد داشت از جمله این محصولات می توانیم به آبگرمکن خورشیدی اصل اشاره کنیم. همانطور که می دانید مدل های آبگرمکن قدیمی با استفاده از مقدار زیادی گاز آب را گرم می کردند. امروزه انواع آبگرمکن خورشیدی خانگی تولید و به بازار عرضه شده اند که برای گرم کردن آب نیازی به سوخت نداشته و می‌ توانند آب مصرفی مورد نیاز افراد را با استفاده از نور خورشید گرم کنند. شرکت تولیدی آبگرمکن خورشیدی پمپدار انواع محصولات را تولید و به بازار عرضه می کند.

مرجع فروش آبگرمکن خورشیدی پمپدار

مشخصه های آبگرمکن خورشیدی اصل

مشخصه های آبگرمکن خورشیدی اصل آبگرمکن خورشیدی صنعتی از جمله تجهیزاتی هستند که برای گرم کردن آب مورد استفاده قرار می گیرند و این کار را از طریق جذب انرژی خورشید که یک منبع غنی و تجدید پذیر می باشد انجام می دهند. استفاده از این محصولات مزایای زیادی را با خود به همراه خواهد داشت که از جمله آنها می توانیم به کاهش مصرف سوخت فسیلی اشاره کنیم.
آبگرمکن های خورشیدی دارای انواع مختلفی هستند که خریداران می‌ توانند با توجه به نیاز خود هر یک از آنها را تهیه کنند. قبل از تهیه انواع آبگرمکن های خورشیدی لازم است نکاتی از جمله میزان آب مصرفی و همچنین مساحت فضایی که برای گرم کردن مورد استفاده قرار می گیرد اشاره کنیم. مدل های متنوع آبگرمکن خورشیدی به طور کلی از چهار قسمت مختلف تشکیل شده اند که شامل کنترلر های الکترونیکی، مخزن ذخیره، مبدل حرارتی و لوله های عایق کالکتور پشت بام می باشد.
به طور کلی آبگرمکن های خورشیدی بر اساس عملکرد به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از آبگرمکن خورشیدی ترموسیفونی، آبگرمکن خورشیدی پمپ دار تحت فشار، آبگرمکن خورشیدی برگشتی ثقلی و آبگرمکن خورشیدی شوفاژ. برای تهیه هر یک می توانید به مراکز پخش این محصولات مراجعه کنید.

شیوه کار با آبگرمکن خورشیدی

برای اینکه بتوانیم آبگرمکن خورشیدی را بهتر بشناسیم بهتر است ابتدا به بررسی عملکرد آبگرمکن خورشیدی کویل دار بپردازیم تا با ویژگی ها و مشخصات و نحوه عملکرد آن آشنا شویم. معمولاً در قسمت جلوی صفحات خورشیدی آب جمع می‌شود و این آب جمع شده در اثر تابش نور خورشید گرم می‌شود و آب گرم از لوله‌های در این صفحات خورشیدی موجود میباشد بالا می رود و آب سرد جایگزین این آب‌های گرم شود و آب گرم که از لوله بالا رفته است وارد مخزن گردد و بعد از ورود به مخزن به مقصد نهایی منتقل می شود.

شایان ذکر است که آبگرمکن های خورشیدی کویل دار را می توان در همه مناطق کشور نصب نمود و حتی مناطق سرتیر هم می توانند از این محصول استفاده نمایند چون این آبگرمکن ها با نور خورشید آب را گرم میکنند. البته آبگرمکن های کویل دار از لوله های خلا تشکیل شده اند، معمولاً در این مدل آبگرمکن ها از کویل های مسی استفاده شده است به همین دلیل سرعت گرم کردن آب در این مدل آبگرمکن بسیار بالا می باشد و برای تامین آب های پرفشار از این مدل آبگرمکن استفاده می‌نمایند و همینطور به دلیل کارهای بسیار بالای این محصول می‌توان به گرم کردن آب مصرفی برای گرم کردن محیط داخلی خانه از این آبگرمکن ها استفاده نمود.

آبگرمکن خورشیدی لوله خلا دارای کاربرد های زیادی دارد که در اینجا می خواهیم درباره مهمترین آن ها صحبت کنیم. وقتی که یک کاربرد در جایگاه مهمترین قرار می گیرد به این معناست که برای افراد زیادی مورد توجه قرار گرفته است و کار خیلی از مردم عزیزمان را راه انداخته است.

آبگرمکن خورشیدی دارای دوام بالایی می باشد و این باعث می شود بتوانیم از یکی از آنها برای زمان زیادی استفاده کنیم. در زمان کنونی نیاز به برق و گاز خیلی بالا است و همین نیاز بالا می تواند باعث کمبود آن ها شود. دانشمندان برای رفع آن محصولی را ایجاد کرده اند که می تواند می تواند با انرژی طبیعی خورشید مقدار زیادی انرژی تولید کند. تامین گرمای مورد نیاز برای آب در مناطقی مانند روستاهایی که در مناطق محروم قرار گرفته اند از مهمترین کاربرد های این محصول می باشد.

تصور کنید که چند گلخانه در سراسر جهان وجود دارد. اگر این گلخانه ها می خواستند از برق حاصل از انرژی تجدید ناپذیر تامین شوند، بعد از چند سال دچار کمبود می شدیم. آبگرمکن خورشیدی توانسته است در این زمینه خدمت قابل توجهی به بشر کند که قابل توجه می باشد.

انواع مدل های آبگرمکن خورشیدی

انواع مدل های آبگرمکن خورشیدی آبگرمکن های خورشیدی محصولاتی هستند که امروز با پیشرفت تکنولوژی در تنوع بالا تولید می‌گردند و به دلیل سازگاری فراوانی که با محیط زیست و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارند از مصرف بسیار و فراوان برخوردار گشته‌اند.

این محصول به دلیل داشتن ظرفیتهای مختلف برای مکان های متفاوت قابلیت مصارف خانگی و صنعتی را دارد که افراد می‌توانند متناسب با نیاز خود آنها را از فروشگاه ها و مراکز فروش تهیه و خریداری کند، در ادامه قصد داریم انواع ظرفیت های آبگرمکن های خورشیدی را برای شما شرح دهیم تا در هنگام خرید بتوانید محصولی با کیفیت را خریداری نمایید.

یکی از انواع این کالا که برای مصارف خانگی تولید شده‌اند دارای ظرفیت ۱۰۰ لیتر می باشد که خانواده های ۴الی۶ نفره می‌توانند محصول را خریداری نمایند آبگرمکن های خورشیدی به دلیل عایق بندی بسیار مناسب و جنس بدنه مقاوم قابلیت استفاده بسیار طولانی را دارند.

از دیگر آبگرمکن خورشیدی موجود در بازارها قابلیت۱۵۰ لیتر آن می باشد، این ظرفیت برای ویلاهای بزرگ استفاده و کاربرد بسیار فراوانی میتولند دلشته باشد، وجود پنل و سلول های خورشیدی بر روی سطح صفحات آبگرمکن باعث می‌شود که در طی روز آب گرم در آبگرمکن ذخیره گردد و در طول شبانه روز قابل استفاده می‌شود.

این کالا دارای ظرفیت های بیشتر مانند ۳۰۰ لیتر می باشند که می توان آن را برای مکان های بزرگتر مانند باشگاه‌های ورزشی، هتل ها و سالن های زیبایی استفاده کرد، این محصول با داشتن ظرفیت بالا می تواند نیاز افراد در این مراکز را در طول روز تامین نماید.

اجزای تشکیل دهنده آبگرمکن خورشیدی

آبگرمکن های خورشیدی دارای یک سیستم مجهز هستند که می توانند در سریعترین زمان اقدام به گرم کردن آب برای استفاده افراد کنند، این محصول دارای یک صفحه با تعدادی میله تحت خلاء است که نور خورشید و گرمای آن به این صفحه برخورد می کند، این صفحه قادر است گرمای خورشید را جذب کند و آن را به مبدل گرما انتقال دهد، این میله ها با این مبدل در ارتباط هستند به همین علت گرما به خوبی به این مبدل منتقل می گردد.

این محصول دارای یک عدد پمپ است تا بتواند آب درون میله ها و سیستم را به خوبی پمپاژ کند زیرا این سیستم کاملا بسته است و ما دسترسی به درون لوله های انتقال آب این سیستم،نداریم، این آبگرمکن همچنین دارای یک مخزن ذخیره سازی است، آب درون این مخزن جمع می شود همچنین گرمای جذب شده توسط این سیستم به خوبی به این مخزن هم منتقل می شود و آب آن را گرم نگه می دارد.

آبگرمکن خورشیدی پمپدار همچنین دارای یک سیستم کنترلی و نظارتی است، شما به خوبی می توانید دمای آب، مقدار آب موجود در مخزن، ساعت و … را ببینید و بتوانید بر حسب علاقه خود آن ها را تغییر دهید، به عبارت دیگر این آبگرمکن تحت کنترل شما قرار دارد و می توانید هر زمانی که بخواهید تنظیمات آن را تغییر دهید.

یک نوع از این محصول که کارایی بسیار زیادی دارد و مشخصات بارزی در این محصول وجود دارد آبگرمکن خورشیدی پمپدار است که این محصول نسبت به محصولات مشابه خود کمی پیچیده تر و کاربردی تر است و برای ایجاد این کالا با حجم‌های بسیار بالا از این محصول استفاده می‌شود.

– مخترعان در ساخت این محصول بیشتر توجه کرده‌اند و از مواد اولیه درجه یک و با کیفیتی استفاده کرده‌اند و در مراکز های خرید کمتر به شما می توانید این محصول را مشاهده کنید چون این محصول کمی فنی تر است و قیمت آن نسبت به محصولات مشابه خود نیز گران‌تر می‌باشد.

– این محصول به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود به گونه‌ای که شما نیازمند هر دفعه این محصول را تنظیم کنید چون به صورت پیشرفته و اتوماتیک می باشد و همچنین محصول می‌تواند روزانه حجم بسیار زیادی از آب گرم تولید کند و مخزن این محصول حجم بسیار بالایی را در خود جای می دهد.

– این محصول با یک ابعاد و سایز متوسط می‌تواند سالانه حجم بسیار زیادی از آب گرم را تولید کند و هم نیازهای اختصاصی خود افراد را تعمیر کند و هم می‌تواند افراد مقدار اضافی را به دیگران به فروش برساند بهترین مشخصه این محصول به حساب می‌آید.

فروشنده بزرگ آبگرمکن خورشیدی پمپدار

فروشنده بزرگ آبگرمکن خورشیدی پمپدار قیمت خرید ین کالا به کیفیت این محصول و برند سازنده آن بستگی دارد، هرچه قدرت سیستم این آبگرمکن برای جذب گرمای خورشید و انتقال آن به آب بهتر و بیشتر باشد، محصول دارای کیفیت بالاتری است و قطعا قیمت بالاتری دارد.

مخزن این محصول با استفاده از عایق هایی از جنس پلی یورتان پوشانده شده است تا دمای محیط به مخزن منتقل نگردد به همین علت است که دمای آب موجود در مخزن ثابت می ماند و سرد نمی شود.

این محصولات با توجه به حجم آبی که می توانند در طول روز پمپاژ کنند به عنوان بهترین محصول برای مکان های تجاری و مسکونی شناخته می شوند که در طول روز به حجم کمتری از آب گرم نیاز دارند، به یاد داشته باشید با خرید این محصول می توانید در هزینه های قبض گاز خود صرفه جویی کنید به همین علت ارزش خرید را دارد.

مرکز خرید آبگرمکن خورشیدی

همانگونه که در قسمت‌های بالا به آن اشاره کردیم با پیشرفت علم و تکنولوژی لوازمی خاصی تولید می شوند که سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند و آسیب کمتری نیز به آن می‌رساند، آبگرمکن خورشیدی پمپدار نیز یکی از این محصولات می باشد که با داشتن صفحه خورشیدی مقاوم و مخزن دوجداره از کیفیت بالا و طول عمر فراوان برخوردار می باشد.

میزان سازگاری بالای این محصول و قیمت مقرون به صرفه که دارد باعث شده طرفداران آن روز به روز افزایش یابد و تعداد مراکز خرید آبگرمکن خورشیدی پمپدار و دیگر محصولات در شهرهای مختلف رو به افزایش باشد، فراوان بودن مرکز خرید محصولات باعث می‌شود که خریداران آن بتوانند با بررسی دقیق محصولی با کیفیت متناسب با نیاز خود را خریداری نمایند.

این کالا بر اساس میزان انرژی که می تواند ذخیره کند، ابعاد خودش، دوامی که به طور معمول دارد و همچنین میزان کارایی که مشخص شده است، قیمت گذاری می شود و ما می توانیم هر کدام را که به پول ما نزدیک تر بود را انتخاب کنیم.

زمانی که تمایل به خرید این محصول کردید، ابتدا تمامی شرایطی خود را در نظر بگیرید. وقتی که شما آمادگی لازم را برای خرید داشته باشید می توانید بدون هیچ مشکلی آنها را تهیه کنید. مسلما آگاهی و مطالعه قبل از خرید هم می تواند گره گشای بسیاری از اتفاقات پیش روی شما باشد. هر برندی ممکن است به صورت حدودی قیمت متفاوتی را به نسبت مرکز دیگر، مشخص کند.

شرکت توزیع آبگرمکن خورشیدی پمپدار

شرکت توزیع آبگرمکن خورشیدی پمپدار شرکت توزیع آبگرمکن محصولات فوق را به بازارهای فروش سراسر کشور عرضه می دارد. این مراکز معمولاً محصولات فوق را به صورت عمده و گسترده در اختیار مصرف‌کنندگان و همینطور بازارهای فروش قرار می‌دهند. علاوه بر ارسال آبگرمکن خورشیدی بی فشار به بازارهای داخلی معمولاً این کالا به بازارهای خارجی هم صادر می گردد. مراکز توزیع علاوه بر پخش و ارسال کالای فوق، آبگرمکن خورشیدی مسافرتی را نیز در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می دهد که خواهان این محصول می باشند. به دلیل اینکه در این مراکز توزیع، عرضه محصولات و کالای فوق به صورت عمده و در سطح وسیعی انجام می گیرد قیمت آن برای مصرف کنندگان بسیار متعادل و مناسب می باشد.

فروشنده بزرگ آبگرمکن محصولات خود را توسط فروشندگان حرفه ای خود به عرضه کنندگانی که در زمینه توزیع این محصولات فعالیت دارند صورت می‌ گیرد. فروشندگان این محصول برای کسب رضایت بیشتر مشتریان خود از طریق فروش مستقیم محصولات را با با قیمت های مقرون به صرفه و باور نکردنی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. شما نیز می توانید برای بهره گیری از مزیت های این محصول انواع آن را خریداری کرده و برای مصارف شخصی خود مورد استفاده قرار دهید. همانطور که می دانید امروزه تمامی سوخت های فسیلی از قیمت های بالایی برخوردار هستند، خریداران می توانند با صرف هزینه متناسب محصول را خریداری کرده و تا آخر عمر از پرداخت هزینه‌ های کلان برای سوخت های فسیلی جلوگیری کنند.

امیدوارم این مطلب برای شما عزیزا مفید و مورد قبول بوده باشد.

2

  1. مطلبی که در روی این محتوا قرار دادید تا ما بتونیم به اطلاعات جامع و کاملی از آبگرمکن های خورشیدی دست پیدا کنیم بسیار عالی بود متشکرم از دقت نظرتون

  2. سلام و عرض ادب
    ما یه شرکت تولیدی فراوری پرتئنی هستیم و میخاستیم حدود۱۰ تا از این آبگرمکن ها رو برای جاهای مختلف سفارش بدیم میخاستم بدونم در چه فضایی باید اینارو کار گذاشت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما