فروش ابگرمکن خورشیدی مخزن استیل

برخی از برندهای تولیدی ابگرمکن خورشیدی مخزن استیل با استفاده از بهترین قطعات اولیه آبگرمکن خورشیدی خود را تولید میکنند که بدیهی است این آبگرمکن ها دارای فروش بالایی در بین مردم نیز هستند. مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت های اینترنتی از قیمت آنلاین آبگرمکن خورشیدی مخزنی با خبر شوند، همچنین انواع نمونه های تولیدی توسط شرکت های مختلف در این وب سایت ها به نمایش گذاشته می شود که خریداران می توانند با کسب آگاهی بیشتر در مورد کیفیت این دستگاه ها اقدام به خرید کنند.

فروش ابگرمکن خورشیدی مخزن استیل

مشخصات ابگرمکن خورشیدی مخزن استیل

مشخصات ابگرمکن خورشیدی مخزن استیل برخی از مشخصات آبگرمکن خورشیدی مخزنی عبارت اند از:

  • سیستم هیدرولیک آن از جنس استیل است که باعث افزایش عمر مفید آبگرمکن خواهد شد.
  • قیمت پایین و امکانات این آبگرمکن ها و به صرفه بودن آبگرمکن ها خورشیدی مخزنی از نظر عملکرد برای تأمین آب گرم مصرفی و گرمایش محیط استفاده می شوند.
  • که با توجه به ایمنی بالا و راندمان مناسب، عدم اشغال فضای زیاد جایگزین موتورخانه ها شده است نگهداری راحت تر و مستقل بودن واحد هارا نیز شامل می گردد.
  • در آبگرمکن خورشیدی مخزنی یک مبدل همزمان تولید آبِ گرم شوفاژ و آبِ گرم مصرفی را به عهده دارد.
  • در آبگرمکن تولید آبِ گرم مصرفی در مبدلی که روبه روی خورشید است انجام می‌گیرد لذا استفاده ازاین نوع آبگرمکن در مناطقی که سختی آب بالاست توصیه نمی‌شود.
  • جریان آب در آبگرمکن توسط پمپ و در مدار آبگرم مصرفی توسط فشار آب شهری انجام می‌پذیرد.
  • این نوع آبگرمکن برای آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر توصیه می‌شوند.
  • بیشتر بخوانید: پکیج دیواری ایتالیایی

 

مدل های سری آبگرمکن های دیواری خورشیدی مخزنی استیل از سیستم گرمایشی استفاده میکنند و هزینه نهایی برای خرید آبگرمکن را کاهش میدهند، کمااینکه این مدل ها به علت وجود یک پمپ کمتر، استهلاک کمتری دارند.

کاربرد ابگرمکن خورشیدی مخزن استیل

کاربرد ابگرمکن خورشیدی مخزن استیل آبگرمکن خورشیدی مخزنی با موقعیت نصب خورشیدی برای محیط هایی که متراژ کم و محدودیت فضا دارند استفاده می شود بطوریکه دارای ابعادی کوچک و شبیه کابینت خورشیدی است که روی دیوار نصب می شود. نصب این آبگرمکن خورشیدی مخزنی روی دیوار فضای کمتری را نسبت به زمینی اشغال می کند.

همچنین آبگرمکن خورشیدی مخزنی خورشیدی برخلاف مدل زمینی معمولا مخزنی برای ذخیره آب ندارند و آب گرم مصرفی رو به صورت لحظه ای گرم و به سیستم لوله کشی منتقل می کنند که لازم است در ساختمان های با مساحت بیشتر از مدل های با ظرفیت بیشتر و در صورت مصرف زیاد آب گرم پیشنهاد می شود از مدل زمینی آن استفاده شود.

نحوه عملکرد آبگرمکن خورشیدی مخزنی به این شکل است که از دو مبدل برای گرمایشی آب استفاده می کند که هر کدام وظیفه تامین آب گرم را به صورت جداگانه برای مدارهای گرمایشی و مصرفی بهداشتی بر عهده دارند. از این گذشته در حالت های معمول و برای آپارتمان های با متراژ متوسط و با مصرف آب گرم مصرفی متوسط، به منظور کاهش هزینه خرید و کاهش مصرف سوخت و انرژی از آبگرمکن خورشیدی استفاده می شود.

برای انتخاب آبگرمکن خورشیدی مخزنی مناسب با محیط در نظر گرفتن منطقه جغرافیایی جهت آبگرم گرمایشی، محل نصب آبگرمکن و مکان قرار گیری دودکش، همچنین متراژ لوله کشی افقی و عمودی تا آخرین وسیله گرمایشی، استانداردهای بکار رفته در ساختمان، میزان آبگرم بهداشتی مصرفی اهمیت بسیاری دارد تا بتوانید ابگرمکن خورشیدی کم مصرف با ظرفیت مناسب محیط، و بالاترین بهره وری را خریداری و نصب نمایید. ابگرمکن خورشیدی صنعتی برخلاف نوع سایر مدل ها آن برای نصب در بالکن و تراس ممنوعیت خاصی ندارند و می توان آنها را هم در محیط داخلی و هم در بیرون از ساختمان نصب کرد.

انواع مدل های ابگرمکن خورشیدی

انواع مدل های ابگرمکن خورشیدی ابگرمکن خورشیدی خانگی برای گرم نمودن آب به کار می رود و به چند دسته مخزن دار و بدون مخزن تقسیم بندی می شود. باک این آبگرمکن مجهز به یک شناور است که همیشه پر می باشد. قیمت خرید آبگرمکن بستگی به ابعادی دارد که شرکت ها تولید می کنند و جنس کالا هم می تواند هزینه ها را کم و زیاد کند. نمونه هایی که در مشهد تولید می شوند از سایز های مختلفی برخوردار هستند و با چند قیمت متفاوت به فروش می رسند. برای تهیه کردن این محصول بهتر است مقاله های مربوط به کالا را مطالعه کنید تا از کم و کیف آن آگاهی بیشتری داشته باشید.

گروه تولیدی آبگرمکن خورشیدی مخزنی یکی از بزرگترین تولید کننده های می باشد. مجموعه آبگرمکن خورشیدی مخزنی با تعداد زیادی کارمند متخصص و فروشنده و نمایندگی مجاز در ایران و حتی کشورهای خاور میانه فعالیت می کند. در حال حاضر کمتر کسی از آبگرمکن استفاده می نماید و همانطور که می دانید آبگرمکن استفاده گسترده ای چه درمصارف اداری و چه مسکونی یافته است.

تولید کنندگان زیادی هستند که در کشور ما آبگرمکن های خورشیدی بسیار خوبی با کیفیت بالا را می سازند. شما می توانید با مشورت با افراد خبره در این زمینه به راحتی بهترین نوع این کالا را خریداری نمایید.

خرید ابگرمکن خورشیدی مخزن استیل

خرید ابگرمکن خورشیدی مخزن استیل مراکز خرید ابگرمکن خورشیدی مخزنی با بسته بندی عالی در بازار روز مراکز خرید و فروش آبگرمکن خورشیدی مخزنی با بسته بندی عالی در بازار روزمراکز خرید و فروش آبگرمکن خورشیدی مخزنی با بسته بندی عالی در بازار روز کشور وجود دارند که آبگرمکن ها تولیدی شرکت ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

آبگرمکن استیل مدل های گوناگونی دارد که خرید آن به روش اینترنتی انجام می شود، چون امکان مقایسه کردن قیمت ها در این روش وجود دارد و بدون پرداخت هزینه های حمل و نقل دستگاه در کمترین زمان به دست مصرف کننده می رسد. برند معروف آبگرمکن شناخته شده می باشد و اکثر نمایندگی ها این مارک را برای فروش در نظر می گیرند تا سطح خرید را افزایش دهند و مشتری دائمی را رونق ببخشند. مارک هایی که در کشور ما تولید می شود بیشتر از جنس استیل می باشد و به هیچ وجه پوسیده یا زنگ خورده نمی شود. این آبگرمکن برای گرم کردن آب از خورشید استفاده می کند.

نمایندگی آبگرمکن خورشیدی مخزنی با فروش عمده آبگرمکن خورشیدی مخزنی در راستای سلیقه مردم به بالاترین نرخ فروش رسیده اند. مراکز فروش آبگرمکن خورشیدی این دستگاه را با نرخ های متفاوتی عرضه می کنند. قیمت نهایی این دستگاه بستگی به عوامل مختلفی دارد. عواملی همچون نرخ ارز، برند و کشور تولید کننده دستگاه و … بر روی قیمت نهایی این دستگاه اثر گذار است. در هنگام خرید به نشانه های استاندارد درج شده بر روی دستگاه توجه کنید.

 

  • تبلیغات: 
    1. تولید کننده بخاری نفتی تبریز
    2. استفاده از پنل خورشیدی بر بال هواپیما
    3. تصاویری دیده نشده از پکیج دیواری با طراحی جدید در نمایشگاه مونیخ
    4. رادیاتور هوشمندی که کنترل از راه دور دارد
1

  1. تفاوت قیمت آبگرمکن مخزن استیل با آبگرمکن های معمولی چقدر است یعنی آبگرمکن های مخزن استیل گرانتر است؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما