سفارش آبگرمکن خورشیدی 200 لیتر فلوتردار

ظرفیت ذخیره سازی مخزن این کتری 200 لیتر است. زاویه تابش برای این مدل آبگرمکن خورشیدی 35 تا 40 درجه است. آبگرمکن خورشیدی فلوتردار 200 لیتری مجهز به بخاری 1500 وات جهت پشتیبانی از آبفشان می باشد. مخزن آبگرمکن خورشیدی نوع عایق از مدل فوم پلی اورتان به ضخامت 5 سانتی متر ساخته شده است. جهت سفارش آبگرمکن خورشیدی 200 لیتر فلوتردار می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

سفارش آبگرمکن خورشیدی 200 لیتر فلوتردار

خصوصیات آبگرمکن خورشیدی 200 لیتر فلوتردار

خصوصیات آبگرمکن خورشیدی 200 لیتر فلوتردار استفاده از این آبگرمکن خورشیدی هوشمند بی سر و صدا و بی خطر است. مزیت دیگر این سیستم این است که نصب و استفاده از آن بسیار ساده است، به ویژه به دلیل شدت نور خورشید در موقعیت جغرافیایی ایران. علم روز به روز در حال پیشرفت است و با توجه به نتایج بدست آمده، بهترین گزینه برای تامین گرما استفاده از نور خورشید است زیرا این انرژی تجدیدپذیر است و به صورت رایگان در اختیار ما قرار می گیرد.

آبگرمکن خورشیدی برای تأمین آب گرم بهداشتی برای محیط های مسکونی، صنعتی و عمومی با استفاده از نور خورشید است. نصب آبگرمکن خورشیدی بسیار آسان است و با استفاده از دفترچه راهنما انجام می شود.

اصل نصب آبگرمکن خورشیدی سقف است، زیرا در جمع کننده های خورشیدی بدون هیچ مانعی در مقابل خورشید قرار می گیرد و همچنین فضای مفیدی را اشغال نمی کند. اگر مصرف کننده تصمیم به نصب دستگاه گرفت، به یاد داشته باشید که پیچ های زمین دستگاه باید کاملاً بسته شده و منبع باید به صورت افقی نصب شود.

آبگرمکن برای ذخیره آب گرم تولید شده به مدت طولانی است، در واقع دیگ بخار دستگاه به صورت دو جداره، عایق تولید شده و می تواند بدون افت دما در دمای ثابت، آب را تا بالا نگه دارد. تا 24 ساعت .. و این کارایی این دستگاه و تامین دائمی آب گرم در محیط های مسکونی را افزایش می دهد.

عملکرد آبگرمکن خورشیدی 200 لیتر فلوتردار

عملکرد آبگرمکن خورشیدی 200 لیتر فلوتردار از این محصول بیشتر در مکان های عمومی مانند پادگان، حمام ترکی، پارک ها و توالت ها استفاده کنید. به به توصیه می شود که نیاز به ارائه یک آبگرم مداوم وجود داشته باشد. در این مدل، آب سرد وارد مخزن شناور (مخزن بالای مخزن اصلی) می شود، وقتی از آب گرم استفاده می شود، شناور باز می شود و آب سرد جایگزین آب گرم می شود. از آنجا که عملکرد این سیستم مکانیکی است، این محصول می تواند به راحتی در مراکز بدون برق کار کند.

لازم به ذکر است که این محصول در بسیاری از پارک های کشور تأسیس و راه اندازی شده است. آبگرمکن خورشیدی 200 لیتری Avisa Float دارای بدنه فولادی بوده و مخزن خارجی آن از فولاد گالوانیزه در دو طرف ساخته شده است. این مدل کتری برای استفاده در اماکن عمومی مانند پادگان، حما، توالت عمومی است.

در تولید آبگرمکن خورشیدی لیتر آب سرد وارد مخزن شناور (مخزن بالای مخزن اصلی) می شود، هنگام استفاده از آب گرم، شناور باز می شود و آب سرد جایگزین آب گرم می شود. از آنجایی که عملکرد آبگرمکن خورشیدی 200 لیتری Avisa Float مکانیکی است، این محصول به راحتی می تواند در مراکز بدون برق کار کند.

شرکت تولید آبگرمکن خورشیدی 200 لیتر هوشمند

شرکت تولید آبگرمکن خورشیدی 200 لیتر هوشمند یکی از عوامل مهم در انتخاب مصرف کننده هزینه آبگرمکن است که شامل هزینه خرید، نصب و نگهداری می شود. طبق آخرین تخصص، هزینه اولیه پرداخت شده برای آبگرمکن خورشیدی در مدت یک سال بازپرداخت می شود زیرا صرفه جویی در مصرف سوخت هزینه اولیه سیستم را به مرور کاهش می دهد.

بعد از یک سال می توانید آبگرمکن خورشیدی را بدون هیچ هزینه ای تهیه کنید. علاوه بر این، هزینه های نگهداری این سیستم ها بسیار کم و صفر است زیرا قطعات متحرک ندارند و عمر مفید سیستم های فنی با کیفیت بالا تا 20 سال است.از این رو شرکت آبگرمکن خورشیدی 200 لیتر هوشمند ما این محصول را به سراسر کشور توزیع می کند.

1

  1. برای خرید آبگرمکن خورشیدی باید حتما فرمی رو که بر روی سایت قرار دادین پر کنم و یا اینکه مستقیماً با کارشناسان فروش تون ارتباط بگیرم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما