قیمت آبگرمکن خورشیدی خانگی

بهترین آبگرمکن خورشیدی خانگی توسط گروه های تولیدی محصول به خریداران عرضه می شود، البته دفاتر و نمایندگی های پخش و عرضه محصول از دیگر محل های ارائه قیمت کالا با بهترین قیمت می باشد، دفاتر در شهرهای مختلف ایران دایر بوده و کار فروش محصول را به صورت گسترده در بین خریداران انجام می دهند، و محصولی با کیفیت را با قیمتی مناسب به بازار مصرف عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: شیلنگ آبگرمکن دیواری

قیمت آبگرمکن خورشیدی خانگی

شیوه کار آبگرمکن خورشیدی خانگی

شیوه کار آبگرمکن خورشیدی خانگی اگر شما سری به بازار خرید و فروش آبگرمکن خورشیدی خانگی بزنید متوجه خواهید شد که کالا بر اساس کارایی، قیمت، امکانات و تجهیزات خود دارای انواع مختلفی می باشند که می توان برای هر مکان، آبگرمکن خورشیدی با کارایی مورد نظر تهیه کرد؛ از مهم ترین انواع کالا می توان به دو دسته ی کلی زیر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: پکیج دیواری ایتالیایی

1. آبگرمکن غیر پمپ دار: این دسته از کالای فاقد پمپ آبی به منظور به حرکت در آوردن مایع در سطح طول لوله های این کالا می باشند.
مکانیزم حرکتی سیال در کالا با استفاده از علم فیزیک صورت می گیرد و زمانی که حرارت و نور خورشید به صفحات آبگرمکن خورشیدی می تابد، صفحات انرژی گرمایی خورشید را جذب کرده و پس از آن با استفاده از خاصیت رسانش گرمایی آب را موجود در مخزن را گرم می کنند و آن را برای استفاده به ارتفاع مورد نظر می رساند؛ اما با توجه به اینکه جابجایی زمان بر بوده معمولاً در استفاده از آبگرمکن ها فشار آب گرم موجود در ساختمان بسیار کمتر از فشار آب سرد می باشد. به این کالای خورشیدی آبگرمکن های مستقیم نیز گفته می شود. هم چنین مخزن آبگرمکن ها در بالای پشت بام قرار می گیرد.

2. آبگرمکن پمپ دار: کالای پمپ دار بهترین نوع از انواع مختلف کالای خورشیدی می باشند.
در این کالا مخزن در داخل ساختمان قرار گرفته و با فشار ایجاد شده توسط پمپ آب، سیال به داخل لوله های مرتبط با پنل های خورشیدی نصب شده در سقف وارد می شوند و با جابجایی مداوم و انتقال حرارت به سیال، آب موجود در مخزن داخلی گرم می شود.
از مهم ترین مزیت های استفاده از کالای صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. عدم نیاز به نصب مخزن آب در پشت بام و توانایی نصب در پشت بام های غیر مسطح ( مانند شیروانی ها و …)
2. فشار پیشتر آب گرم در منازل مسکونی و ساختمان ها نسبت به کالای خورشیدی کم مصرف
3. حفظ کامل کیفیت آب گرم در طول مسیر انتقال حرارت
4. ماندگاری و طول عمر بسیار بیش تر نسبت به کالای غیر پمپ دار

ویژگی های آبگرمکن خورشیدی خانگی

ویژگی های آبگرمکن خورشیدی خانگی

موارد کاربردی استفاده از کالا در منازل ،ساختمان ها ، مجتمع مسکونی _ تجاری و سایر مکان ها عمومی می باشد. این کالا می تواند بسیاری از هزینه های مصرفی را کاهش دهد .و همچنین در کنار ایمن بودن،مناسب برای محیط زیست،دسترسی آسان ،کم هزینه و بی خطر،بی پایان بودن منبع انرژی و حفظ بیشتر منابع فسیلی گام موثری در مسایل اقتصادی کشور ایفا کند.

بیشتر بخوانید: پکیج دیواری مرکوری

کالا از موثرترین طرح های استفاده عمومی و آسان برای تامین اب گرم مصرفی در بخش خانگی و صنعتی است.استفاده از نوع این محصول ارام و بدون صدا است ،و تمامی این مزایا باعث گردیده تا در میان آبگرمکن خورشیدی لوله در ردیف بهترین آبگرمکن خورشیدی صنعتی قرار بگیرد.

انواع آبگرمکن خورشیدی خانگی

انواع آبگرمکن خورشیدی خانگی

اساسی ترین راه حل ممکن برای رفع این مشکلات استفاده از انرژی های تجدید پذیر و قابل دسترس برای عموم جامعه است.همانطور که اشاره شد این کالا به سیستم هایی گفته می شود که به منظور کردن آب مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا برای انجام این کار از خورشید کمک گرفته و انرژی آن را جذب می کند و با انجام این کار می‌ تواند به راحتی آب مورد نیاز افراد را تامین کند.

در صورتی که تمایل به خرید انواع آب گرم کن های خورشیدی دارید لازم است تا به نکاتی توجه داشته باشید. از جمله این نکات می‌ توانیم به محل مورد نظر برای استفاده از این کالا اشاره کنیم.
در صورتی که تمایل به استفاده از این کالا برای گرم کردن آب استخر را دارید، لازم است تا انواع آبگرمکن های این کالا را تهیه کنید چرا که این محصولات می‌ توانند آب های با حجم بالا را گرم کرده و در اختیار افراد قرار دهند. هنگام انتخاب کالای مورد نظر باید توجه داشته باشید که این محصولات در انواع مختلفی تولید می شود شما باید با توجه به کارکرد آن ها هر یک را تهیه کنید آبگرمکن خورشیدی کم مصرف تحت فشار و هوشمند از جمله این کالای صنعتی میباشد.

از دیگر نکاتی که هنگام خرید این محصول باید به آنها توجه کنید کارآیی آنها می‌ باشد. قیمت‌ این کالا و هزینه مصرفی این محصول نیز جزوه پارامترهای مهم در انتخاب این کالا می باشد. در صورتی که این محصولات را از فروشنده اصلی خریداری نکنید ممکن است برای تهیه هزینه های کلان بپردازید.

  • امروزه پیشرفت فناوری ها در زمینه استفاده از منابع تجدیدناپذیر و سوخت های فسیلی که آلودگی زیست محیطی را به همراه دارندانسان ها رابرآن داشته تا در تلاش برای ایجاد انرژی های جدیدو جایگزین باشند.
  • یکی ازدر دسترس ترین این منابع ،انرژی خورشیدی می باشد و ابزار موثر برای استفاده از انرژی خورشید این کالا است. این کالا انرژی را ازخورشید دریافت وبه وسیله آن آب را گرم میکند.شرکت تولیدی این کالا یکی از محصولات تاثیرگذار در زمینه ذخیره سوخت و کاهش الودگی زیست محیطی می باشد.

مرجع فروش آبگرمکن خورشیدی خانگی

مرجع فروش آبگرمکن خورشیدی خانگی فروش آبگرمکن خورشیدی خانگی جدید می بایست از طریق برندهای فعال و معتبر در زمینه انجام شود، در زمینه تولید محصول جدید و مطابق با دانش و فناوری به روز برندها و شرکت های مختلفی فعال می باشند که این مراکز دارای دفاتر پخش و فروش فعال در شهرهای مختلف ایران می باشند که خریداران می توانند خرید محصول جدید را از طریق مراکز انجام دهند، وب سایت های اینترنتی فعال در زمینه فروش محصول از دیگر راه های خرید محصول می باشد که خریداران می توانند به صورت آنلاین و غیر حضوری اقدام به خرید بکنند و در کوتاه ترین زمان ممکن در شهر محل سکونت خود تحویل بگیرند. بازار فروش محصول با استفاده از روشهای نوین بازاریابی، ارائه خدمات پس از فروش ،انجام تبلیغات در سطح وسیع توانمند عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: رادیاتور صنعتی

تمامی مراکز معتبر در زمینه فروش آبگرمکن توانسته‌ اند به پایین آوردن قیمت این محصول کمک کنند و به همین دلیل این امر باعث شده است که مردم بتوانند در نهایت در هر کجای کشور زندگی می‌ کنند و همچنین در هر زمان که دوست دارند خرید خود را به انجام برسانند و در نهایت از خرید خود نهایت رضایت و خوشنودی را داشته باشند.

  • تبلیغات: 
    1. تولید کننده بخاری نفتی تبریز
    2. استفاده از پنل خورشیدی بر بال هواپیما
    3. تصاویری دیده نشده از پکیج دیواری با طراحی جدید در نمایشگاه مونیخ
    4. رادیاتور هوشمندی که کنترل از راه دور دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما